loading...
سئو ، طراحی سایت
nasrin بازدید : 61 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

خريد طبقه ديواری

خريد طبقه ديواری درباره طبقه ديواری شلف دیواری یا شلف دکوری در واقع نقش همان طاقچه های موجود در خانه های قدیمی کشورمان را امروزه ایفا می کنند و همچنان محل قرارگیری ارزشمند ترین و زیباترین وسایل خانه و یا محل کار تلقی می خريد طبقه ديواری شوند. تفاوت شلف های دیواری که اکنون از انواع و اقسام اندازه ها و مدل ها برخوردار هستند با طاقچه های قدیمی، در قابلیت نصب آنان بر روی هر دیوار و همچنین شکل های گوناگون آنان است که سبب می شود.

خريد پرده

هم شما بتوانید از یک نظم و ترتیب تماشا یی در فضای مورد نظرتان بهره مند شوید و هم به لحاظ جذابیت های بصری، دکوراسیون زیبایی را برای محیط خود ایجاد نمایید. مثل همیشه در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با خريد طبقه ديواری نکاتی مهم در خرید شلف دیواری آشنا نماییم. دوستان عزیز توجه داشته باشند باکس های دیواری نیز در حقیقت نوعی شلف بحساب آورده می شوند.

خرید شلف دیواری

ابعاد محصول: نخستین نکته در خرید شلف دیواری یا همان شلف دکوری توجه به ابعاد آن است که بایستی در تناسب مناسبی با فضا و همچنین دیواری که قرار است بر روی آن نصب شود، قرار داشته باشد. خوشبختانه امروزه شما می توانید با شلف های خريد طبقه ديواری دیواری مختلفی به لحاظ سایز و اندازه در بازار مواجه شوید و با توجه به سلیقه تزئیناتی خود اقدام به خرید یک کدام از آن ها برای بخش های مختلف خانه و یا محل کاری خود نمایید.

خريد اينترنتي پرده

جنس بدنه: مورد دوم در خصوص انتخاب و خرید شلف دیواری توجه به جنس بدنه این نوع از محصولات دکوری است که تولید کنندگان برای این منظور از متریال های مختلفی همچون: چوب، MDF، پلاستیک، شیشه، فلز، PVC و غیره استفاده می کنند و خريد طبقه ديواری انتخاب یک کدام از آن ها نیز مجددا مربوط به سلیقه و نظر شما می شود. البته فراموش نکنید که جنس شلف دیواری بر روی میزان مقاومت و همچنین وزن نهایی که می تواند متحمل شود نیز بسیار تاثیرگذار است!

[caption id="attachment_5214" align="alignnone" width="235"]خريد طبقه ديواری خريد طبقه ديواری[/caption]

خريد آينه

نوع کارکرد: با توجه به اهمیت چیدمان دکوراسیون در محیط های خانگی و کاری در جهان فعلی ما، کمپانی های طراح و تولید خريد طبقه ديواری کننده شلف های دیواری برای بخش های مختلف از یک سبک و سیاق بخصوص استفاده می کنند و به همین سبب همواره بهتر است شما به دنبال خرید محصولی باشید که با نوع فضایی مورد نظرتان در تناسب باشد؛ مثلا شلف های دیواری برای اتاق خواب با شلف های دیواری برای بخش های هال و پذیرایی در خانه متفاوت می باشد.

چراغ تزييني

جنس روکش: معمولا اغلب شلف های دکوری دارای روکشی از جنس پی وی سی، ملامینه، پلاستیکی و یا حتی چوبی بر روی سطح خود هستند که سبب افزایش طول عمر محصول برای استفاده های متعدد در سالیان متمادی و همچنین ظاهر بهتر خريد طبقه ديواری آن برای استفاده در فضاهای مورد نظر شما عزیزان خواهد شد.

خريد چراغ تزييني

وزن قابل حمل: فاکتور مهم بعدی مربوط به مقاومت محصول و همچنین وزنی است که یک شلف دکوری قادر به تحمل کردن آن بر روی خود در حالت نصب بر روی دیوار است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم اگر قصد استفاده از این نوع محصولات دکوری را به عنوان کتابخانه و یا محلی برای قرار دادن گلدان های خود در نظر گرفته اید، حتما به سراغ خرید شلف هایی بروید که هم از ضخامت مناسبی برخوردار هستند و از جنس های باکیفیت و مقاومی ساخته شده اند تا اینطوری خیال خودتان را از بابت شُل شدن و همچنین افتادن شلف دیواری در هر وقت و زمانی کاملا آسوده نمایید.

چراغ و ريسه

خصوصیات ظاهری: رنگ، سبک طراحی و همچنین یک تکه یا چند تکه بودن شلف ها از جمله خصوصیات ظاهری آنان بحساب آورده می شوند که شما باید با توجه به رنگ غالب فضای مورد نظر و همچنین سبک دکوراسیون منزل و یا محیط کاری خود اقدام خريد طبقه ديواری به خرید یک مدل مناسب برای تزئین دیوارهای ساده و بی روح خود نمایید. در این بین از یک و یا چند تکه بودن محصول مورد نظرتان و همچنین انسجام قطعات شلف ها در مدل های چند تکه ای نیز بهتر است اطمینان حاصل نمایید.

خريد چراغ و ريسه

قیمت شلف دیواری: قیمت شلف دیواری از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا می کند. با این حال یادتان باشد در وهله اول شما باید به دنبال خرید محصولی باشید که متناسب با ویژگی های ظاهری و همچنین خريد طبقه ديواری بزرگی و یا کوچکی فضای محل زندگی و یا کارتان باشد و از نظر قیمتی نیز متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، قرار داشته باشد.

خريد اينترنتي لوستر

چوبی و ام دی اف: شلف های ام دی اف و چوبی نیز به دلیل ظاهر و نمای زیبایی که می تواند برای فروشگاه به ارمغان بیاورد طرفداران زیادی دارد. برخی از انواع این شلف در محیط های اداری و مسکونی نیز قابل استفاده است. استفاده از شلف چوبی خريد طبقه ديواری در بخش شلف و سرلاین فروشگاهی موجب ایجاد نمایی زیبا و در عین حال کاربردی برای فروشگاه می شود.

 لوستر

شیشه ای:ئشلف های دیواری شیشه ای نیز اغلب در فروشگاه های لوازم آرایشی و یا داروخانه ها کاربرد دارند هرچند با توجه خريد طبقه ديواری به طراحی فروشگاه در انواع دیگر فروشگاه نیز می توان قابل استفاده هستند.قفسه های دیواری چوبی یا ام دی اف از آنجا که کاربری مسکونی و اداری نیز دارند در اشکال و ابعاد بسیار متنوعی تولید می شوند. اما قفسه های فلزی فروشگاهی با وجود امکان سفارشدر ابعاد مورد نیاز و یا تغییر در شکل و اندازه، عموما در سایزهای استانداری تولید و فروخته می شوند.

خريد لوستر

قفسه یکطرفه دیواری قیمت انواع قفسه های یکطرفه دیواری با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار رفته است و خريد طبقه ديواری همچنین حجم سفارش می تواند متفاوت باشد. به علاوه افزودن امکاناتی همچون گاردهای جلویی، شلف لیبل، امکان نورپردازی و مواردی از این دست می تواند در تغییر قیمت بسیار مؤثر باشد. این مسأله در هنگام خرید لوازم و تجهیزات فروشگاهی حائز اهمیت خواهد بود.

تابلو

از نظر تفاوت در تحمل وزنی نیز علاوه بر جنس قفسه، ابعاد آن نیز در افزایش یا کاهش ظرفیت آن اثرگذار است.طبقات قفسه نیز خريد طبقه ديواری با توجه به نوع طراحی می تواند متشکل از یک سینی که مستقیم به دیوار متصل می شود باشد و یا از دستک ها و سینی بصورت جدا تشکیل شود.هرچند که ارتفاع استاندارد قفسه های فروشگاهی عموما باید متناسب با قد مشتریان باشد.

خريد تابلو

بسیاری از فروشگاه های سنتی به منظور استفاده کامل از فضای دیوارهای فروشگاه، طبقات را تا انتهای دیوار ادامه می دهند که در این صورت با مشکل دسترسی به طبقات بالایی مواجه خواهند بود. انواع قفسه فروشگاهی اشاره کردیم، قفسه های خريد طبقه ديواری فروشگاهی در انواع مختلف یک و دوطرفه در بازار موجود است که انواع یکطرفه آن در دو مدل دیواری و خودایستا ارائه شده است.

تابلو فرش

مدل های خود ایستا برخلاف مدل دیواری دارای ستون نگهدارنده بوده و برای نصب طبقات قفسه نیازی به دیوار نیست از اینرو خريد طبقه ديواری امکان استقرار قفسه ها در محل های با فاصله از دیوار نیز وجود دارد. استفاده از مدل ها مختلف و روش های مختلف قفسه بندی فروشگاهی به حداکثر رسانی کارایی و بهینه سازی استفاده از فضای فروشگاهی منجر خواهد شد.

قفسه یک طرفه خودایستا

قفسه های دوطرفه نیز مدل های دیگری از شلف های فروشگاهی هستند که بدون نیاز به دیوار و در محوطه میانی فروشگاه مستقر می شوند. این نوع از قفسه بصورت خودایستا بوده و از قسمت های ستون و طبقات تشکیل شده است. بسته به نوع خريد طبقه ديواری طراحی و نوع ساخت قفسه طبقات قفسه ممکن است بصورت جوشی باشد که امکان تفکیک پذیری را ندارد و یا بصورت تفکیک پذیر طراحی شود .

خريد تابلو فرش

دستک های طبقات در قسمت های مشخصی از ستون قفسه نصب و ستون طبقات بر روی آن نصب می شود که در این مدل خريد طبقه ديواری نیز دستک و سینی طبقات می تواند به صورت یکپارچه ساخته شود. هریک از این موارد در تغییر قیمت و همچنین تغییر تحمل وزنی محصول اثرگذار است.علاوه بر قفسه های دیواری که بصورت سینی صاف به دیوار نصب می شوند، طبقات می تواند بصورت قفسه سیمی نیز به دیوار متصل شوند که در اینصورت احتمال ریزش محصول کمتر می شود.

[caption id="attachment_5215" align="alignnone" width="235"]طبقه ديواری طبقه ديواری[/caption]

فرش دستباف

افزودن اکسسوری هایی مانند گارد محافظ و شلف لیبل می تواند علاوه بر افزایش کارایی، ایمنی محصول را نیز افزایش داده و از ریزش کالاهای موجود روی طبقات جلوگیری نماید.در یک جمع بندی کلی و بصورت خلاصه قفسه یکطرفه فلزی از جمله خريد طبقه ديواری تجهیزات فروشگاهی است که به دلیل مقرون به صرفه بود در بسیاری از فروشگاه ها و به ویژه فروشگاه های سنتی استفاده می شود.

خريد فرش دستباف

اما عدم امکان جابجایی و طراحی مجدد چیدمان قفسه به دلیل اتصال به دیوار از معایب این گروه محصولی به شمار می آید. خريد طبقه ديواری همچنین این قفسه ها عموما امکان تغییر شیب ندارند و ممکن است نمایش کاملی از محصولات ارائه ندهد.اگر در خاطرتان باشد و یا از بزرگان فامیل شنیده باشید در زمان قدیم برای هر کدام از وسیله‌ها بقچه، صندوقچه کوچک و یا گنجه برای چیدمان و جدا کردن وسایل استفاده می‌کردند.

فرش

امروزه تمام آن وسایل قدیمی تبدیل به فرم جدیدی به نام قفسه شده است که برای نگهداری و جدا کردن وسایل مختلفدر خريد طبقه ديواری فضاهای مختلف استفاده می‌شود. قفسه بندی انواع مختلفی دارد که بسته به جنس و مدل آن کاربردهای متنوعی دارد و در حال حاضر از انواع قفسه بندی در هر مکانی از خانه گرفته تا فروشگاه‌ها و انبارهای بزرگ استفاده می‌شود.

خريد فرش

قفسه بندی فلزی یکی از رایج‌ترین انواع قفسه بندی است که معمولا در فروشگاه، اداره و یا انبارها کاربرد دارد. یکی از مزایای قفسه بندی فلزی برای چیدمان محصولات بر روی آن، تاثیر مثبتی است که در ذهن مشتری می‌گذارد. همانطور که قبل‌تر هم به خريد طبقه ديواری آن اشاره کردیم قفسه بندی سبب ایجاد نظم در محیط می‌شود.

خريد فرش ماشيني

از این رو مشتری با دیدن نظم و ترتیب محصولات و قفسه بندی شدن مجزا با خیالی آسوده خرید خود را انجام می‌دهد و مشتاق می‌شود تا از قفسه‌های بیشتری نیز دیدن کند. علاوه بر این قفسه بندی فلزی استحکام بالایی نیز دارد و در ابعاد خريد طبقه ديواری بسیار وسیع نیز تولید می‌شود و هزینه آن نسبت به قفسه‌های چوبی کمتر است از این رو در بسیاری از فضاهای بزرگ مانند فروشگاه یا انبار از آن استفاده می‌شود.

خريد اينترنتي فرش

اهمیت به چیدمان کمد دیواری‌ها به خصوص کمد دیواری اتاق خواب بسیار اهمیت دارد. در واقع با ایجاد نظم داخل کمد دیواری خريد طبقه ديواری علاوه بر اینکه می‌توانید فضاسازی بیشتری انجام دهید، امکان پیدا کردن چیزهای مختلف نیز برای شما آسان می‌شود. یکی از راه‌های نظم بخشیدن به فضای کمد دیواری، استفاده از انواع قفسه بندی است. فرقی ندارد کمد دیواری شما بزرگ است یا کوچک مهم این است که شما با قفسه بندی دیگر مشکل کمبود جا یا گم شدن وسایل خود را نخواهید داشت.

ظروف يکبار مصرف

اگر کمد دیواری متعلق به اتاق خواب شما است، قطعا وسایل زیادی برای جای دادن در آن دارید. برای قفسه بندی شما خريد طبقه ديواری می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف که شبیه به قفسه، میله یا تخته جداکننده ساخته شده است، استفاده کنید. به طور مثال اگر می‌خواهید داخل کمد دیواری انواع کفش، لباس و وسایل جانبی قرار دهید برای هر کدام یک مدل خاص قفسه انتخاب کنید و سعی کنید با چیدمانی منظم آن‌ها را داخل فضای کمد دیواری نصب کنید.

خريد ظروف يکبار مصرف

کیفیت (جنس): از گذشته برای ساخت کمد دیواری استفاده از فرآورده‌های چوبی رایج بوده است و کماکان نیز این رویه ادامه خريد طبقه ديواری دارد. در حال حاضر و پس از فراگیری محصولات MDF، کمدهای دیواری هم اغلب با استفاده از این محصول ساخته می‌شوند که کیفیت‌ مختلفی دارند. در کنار این‌ها برای روکش کمد نیز از جنس‌های متفاوتی استفاده می‌شود که با MDF ساده تفاوت‌هایی دارد.

خريد قوري

انواع کمد: انتخاب مدل استفاده شده برای کمد دیواری نقش مهمی در کارایی آن دارد. به طور معمول کمد دیواری‌ها را در خريد طبقه ديواری مدل‌های ریلی، کشویی و کلاسیک تهیه می‌کنند که در ادامه بیشتر درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم. با توجه به نیاز خود از کمد دیواری و فضایی که برای خانه در اختیار دارید، باید مناسب‌ترین گزینه را برای مدل کمد دیواری خود انتخاب کنید.

کتري

در صورتی که این مورد رعایت نشود ممکن است در مدل کمد دیواری کلاسیک، باز و بسته کردن درهای کمد با سختی انجام شود و فضای زیادی را اشغال کند.اینکه عمق و ارتفاع یک کمد دیواری چه مقداری باشد نسبت مستقیمی با فضا و مساحت خريد طبقه ديواری ساختمان دارد، اما استفاده بهینه از این فضا و تقسیم‌بندی مناسب کمد و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی می‌تواند کمک زیادی به کارا بودن کمد دیواری کند.

خريد کتري

فضای خالی کمد: ممکن است آن مقدار فضایی که در کمد دیواری درون اتاق خواب نیاز دارید را در کمد دیواری پذیرایی نیاز نداشته باشید. به همین دلیل باید از قبل فضای مورد نیاز خود و کاربرد کمد دیواری را بدانید. اینکه عمق و ارتفاع یک کمد دیواری خريد طبقه ديواری چه مقداری باشد نسبت مستقیمی با فضا و مساحت ساختمان دارد، اما استفاده بهینه از این فضا و تقسیم‌بندی مناسب کمد و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی می‌تواند کمک زیادی به کارا بودن کمد دیواری کند.

خريد کلمن

دستگیره‌ها: دستگیره‌های یک کمد دیواری با وجود حجم کوچکی که دارند، نقش بزرگی در رضایت شما از آن کمد ایفا می‌کنند. خريد طبقه ديواری شکل ظاهری دستگیره‌ها، میزان استحکام و جنس بدنه به کار رفته برای ساخت می‌تواند فاکتور مهمی برای نتیجه‌گیری درباره آن‌ها باشد. در صورتی که دستگیره استحکام کافی نداشته باشد یا به درستی نصب نشود می‌تواند به سرعت شروع به شل شدن و نارضایتی شما بکند.

خريد فلاسک

علاوه بر این‌ها دستگیره‌ها نقش مهمی در زیبایی کمد دیواری شما دارند و انتخاب مناسب ظاهر آن‌ها و تناسبشان با جنس خريد طبقه ديواری بدنه کمد دیواری می‌تواند به مرغوبیت و زیبایی کمد کمک مضاعفی بکند.امنیت کمد: شاید درون کمد دیواری محل مناسبی برای نگهداری اشیاء گرانبها نباشد، اما حفظ لوازم شخصی یا جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به کمد می‌تواند نکته مهمی باشد.

ماگ

معمولا بسیاری از کمد دیواری‌ها را بدون داشتن هیچ‌گونه قفلی می‌سازند. سعی کنید هنگام انتخاب مدل کمد دیواری برای خريد طبقه ديواری احتیاط بیشتر به داشتن قفل یا امکان اضافه کردن قفل به آن توجه کنید.
امکانات مازاد: ممکن است یک مدل کمد دیواری تنها به عنوان محلی برای نگه‌داری لوازم استفاده شود. اما امکانات مازادی که می‌تواند یک کمد دیواری مدرن به شما تحویل بدهد و استفاده از آن را لذت بخش کند فرای قفسه‌بندی‌ها و فضای خالی است.

[caption id="attachment_5216" align="alignnone" width="300"]قیمت طبقه ديواری قیمت طبقه ديواری[/caption]

خريد ماگ

در یک کمد دیواری مناسب بسته به نوع استفاده می‌توان از سیستم روشنایی داخلی برای دیدن بهتر لوازم درون کمد استفاده خريد طبقه ديواری کرد. علاوه بر چراغ، وجود یک آینه داخلی هنگام پوشیدن لباس‌ها می‌تواند به شما در انتخاب سریع‌تر لباس‌ها کمک کند.به دلیل سخت بودن فرآیند تعویض کمد دیواری، باید حساسیت زیاد و دقت ویژه‌ای در بررسی کیفیت و ویژگی‌های کمد دیواری قبل از انتخاب آن داشته باشیم.

ليوان

کمد دیواری ریلی: کمد دیواری ریلی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شود. درب این نوع کمد در چهارچوب خود کمد جابه‌جا می‌شود و نیاز به فضای خالی در جلو کمد نیست. البته فضای مورد نیاز به درون دیوار منتقل خريد طبقه ديواری می‌شود و برای دیوارهای با عرض کم و کوچک به سختی می‌توان از این مدل کمد دیواری استفاده کرد. هنگام انتخاب کمد دیواری ریلی توجه به جنس ابزار و یراق بسیار مهم است.

خريد ليوان

در بازار و اغلب به خاطر کم کردن هزینه، از یراق‌ها و ریل‌هایی با تحمل وزن زیر ۴۰ کیلو استفاده می‌شود. این ریل‌ها فشار زیادی برای باز و بسته شدن تحمل می‌کنند و خرابی و نارضایتی بالایی دارند. برای اینکه بتوانید به صورت بهینه از کمد دیواری خريد طبقه ديواری ریلی استفاده کنید باید از ریل‌های ۸۰ کیلویی یا بالاتر بهره ببرید. به دلیل قدرت و استحکام بالایی که این ریل‌ها دارند، درب کمد به راحتی و با یک فشار کوچک باز و بسته خواهند شد.

خريد کارد

کمد دیواری کلاسیک: کمدهای دیواری کلاسیک همان مدل‌هایی هستند که از سابق در حال استفاده و تولید هستند. این کمدها معمولا ارتفاعی به اندازه ارتفاع خانه دارند و یک ضلع کامل دیوار را به یک کمد بلند قامت تبدیل می‌کنند. کاربرد اصلی این خريد طبقه ديواری کمدها برای آویزان کردن لباس‌ها، نگهداری رخت‌خواب‌ها و یا انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ است. مشکل اصلی کمدهای کلاسیک، فضای زیادی است که این کمدها از جلوی خود اشغال می‌کنند.

خريد قاشق و چنگال

اگر درب کمد ۶۰ سانتیمتر عرض داشته باشد، شما باید تا فاصله ۶۰ سانتیمتری جلوی کمد را خالی بگذارید تا بتوانید درب را به خريد طبقه ديواری راحتی باز و بسته کنید و همین امر برای خانه‌های با فضای کوچک مشکل‌ساز می‌شود.
کمد دیواری کشویی: کمد دیواری کشویی را کمتر می‌توانید به تنهایی استفاده کنید، مگر آنکه به عنوان کمد دیواری پذیرایی خريد طبقه ديواری برای کمک به میز تلویزیون این مدل را ترجیح دهید.

سرويس غذاخوري

کمد دیواری کشویی معمولا ابعاد کوچکی دارد و از کنار هم قراردادن چند عدد از آن‌ها در کنار کمدهای کلاسیک یا ریلی برای کمک به تقسیم‌بندی فضا و استفاده بهینه از آن ساخته می‌شوند.استفاده ترکیبی از مدل‌های مختلف کمد دیواری مانند ریلی، خريد طبقه ديواری کشویی و کلاسیک بنا به نیاز شما می‌تواند لذت داشتن یک کمد دیواری مناسب را چند برابر کند.

خريد سرويس غذاخوري

کمد دیواری MDF: رایج‌ترین انتخاب برای ساخت یک کمد دیواری در حال حاضر MDF است. بهترین روش برای پیاده کردن یک خريد طبقه ديواری کمد دیواری ام‌دی‌اف، ساخت آن همراه با بدنه کامل یا یونیت‌سازی است. روکش کمد دیواری‌های MDF مات است و مزیت آن‌ها این است که این روکش‌ها برجسته و اصطلاحا SD هستند. این برجستگی باعث افزایش مقاومت آن‌ها و مقابله با خط افتادن می‌شود.

خريد اتو بخار

کمد دیواری PVC: بدنه و مغز این مدل کمدها همان MDF است که با استفاده از یک روکش ضد آب PVC پوشانیده می‌شوند. خريد طبقه ديواری مدل‌های PVC یکی از گرانترین مدل‌های موجود در بازار هستند که البته ظاهر شکیل و منحصر به فردی نیز دارند. می‌توانید با دادن طرح و استفاده از ابزار آلات منبت کاری، ظاهر درب‌های کمد دیواری خود را نیز زیباتر کنید.

اتو بخار

کمد دیواری High Gloss: این مدل کمد دیواری نیز مانند PVC از مغزی MDF استفاده می‌کند. روکش‌های های‌گلاس که بیشتر خريد طبقه ديواری برای کابینت‌های آشپزخانه استفاده می‌شوند، ظاهری براق و بسیار جذاب دارند که می‌تواند نمای دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد. البته در کنار این جذابیت باید مشکلات آن مانند ضد آب نبودن، خش پذیری و لبه‌های تیز این مدل روکش‌ها را هم در نظر داشت.

آب ميوه گير

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که یک خانه را بدون داشتن کمد دیواری بپسندد. نقش کمد دیواری مناسب به عنوان محلی برای نگهداری و مرتب کردن لوازم اها

خريد طبقه ديواری

خريد طبقه ديواری درباره طبقه ديواری شلف دیواری یا شلف دکوری در واقع نقش همان طاقچه های موجود در خانه های قدیمی کشورمان را امروزه ایفا می کنند و همچنان محل قرارگیری ارزشمند ترین و زیباترین وسایل خانه و یا محل کار تلقی می خريد طبقه ديواری شوند. تفاوت شلف های دیواری که اکنون از انواع و اقسام اندازه ها و مدل ها برخوردار هستند با طاقچه های قدیمی، در قابلیت نصب آنان بر روی هر دیوار و همچنین شکل های گوناگون آنان است که سبب می شود.

خريد پرده

هم شما بتوانید از یک نظم و ترتیب تماشا یی در فضای مورد نظرتان بهره مند شوید و هم به لحاظ جذابیت های بصری، دکوراسیون زیبایی را برای محیط خود ایجاد نمایید. مثل همیشه در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با خريد طبقه ديواری نکاتی مهم در خرید شلف دیواری آشنا نماییم. دوستان عزیز توجه داشته باشند باکس های دیواری نیز در حقیقت نوعی شلف بحساب آورده می شوند.

خرید شلف دیواری

ابعاد محصول: نخستین نکته در خرید شلف دیواری یا همان شلف دکوری توجه به ابعاد آن است که بایستی در تناسب مناسبی با فضا و همچنین دیواری که قرار است بر روی آن نصب شود، قرار داشته باشد. خوشبختانه امروزه شما می توانید با شلف های خريد طبقه ديواری دیواری مختلفی به لحاظ سایز و اندازه در بازار مواجه شوید و با توجه به سلیقه تزئیناتی خود اقدام به خرید یک کدام از آن ها برای بخش های مختلف خانه و یا محل کاری خود نمایید.

خريد اينترنتي پرده

جنس بدنه: مورد دوم در خصوص انتخاب و خرید شلف دیواری توجه به جنس بدنه این نوع از محصولات دکوری است که تولید کنندگان برای این منظور از متریال های مختلفی همچون: چوب، MDF، پلاستیک، شیشه، فلز، PVC و غیره استفاده می کنند و خريد طبقه ديواری انتخاب یک کدام از آن ها نیز مجددا مربوط به سلیقه و نظر شما می شود. البته فراموش نکنید که جنس شلف دیواری بر روی میزان مقاومت و همچنین وزن نهایی که می تواند متحمل شود نیز بسیار تاثیرگذار است!

[caption id="attachment_5214" align="alignnone" width="235"]خريد طبقه ديواری خريد طبقه ديواری[/caption]

خريد آينه

نوع کارکرد: با توجه به اهمیت چیدمان دکوراسیون در محیط های خانگی و کاری در جهان فعلی ما، کمپانی های طراح و تولید خريد طبقه ديواری کننده شلف های دیواری برای بخش های مختلف از یک سبک و سیاق بخصوص استفاده می کنند و به همین سبب همواره بهتر است شما به دنبال خرید محصولی باشید که با نوع فضایی مورد نظرتان در تناسب باشد؛ مثلا شلف های دیواری برای اتاق خواب با شلف های دیواری برای بخش های هال و پذیرایی در خانه متفاوت می باشد.

چراغ تزييني

جنس روکش: معمولا اغلب شلف های دکوری دارای روکشی از جنس پی وی سی، ملامینه، پلاستیکی و یا حتی چوبی بر روی سطح خود هستند که سبب افزایش طول عمر محصول برای استفاده های متعدد در سالیان متمادی و همچنین ظاهر بهتر خريد طبقه ديواری آن برای استفاده در فضاهای مورد نظر شما عزیزان خواهد شد.

خريد چراغ تزييني

وزن قابل حمل: فاکتور مهم بعدی مربوط به مقاومت محصول و همچنین وزنی است که یک شلف دکوری قادر به تحمل کردن آن بر روی خود در حالت نصب بر روی دیوار است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم اگر قصد استفاده از این نوع محصولات دکوری را به عنوان کتابخانه و یا محلی برای قرار دادن گلدان های خود در نظر گرفته اید، حتما به سراغ خرید شلف هایی بروید که هم از ضخامت مناسبی برخوردار هستند و از جنس های باکیفیت و مقاومی ساخته شده اند تا اینطوری خیال خودتان را از بابت شُل شدن و همچنین افتادن شلف دیواری در هر وقت و زمانی کاملا آسوده نمایید.

چراغ و ريسه

خصوصیات ظاهری: رنگ، سبک طراحی و همچنین یک تکه یا چند تکه بودن شلف ها از جمله خصوصیات ظاهری آنان بحساب آورده می شوند که شما باید با توجه به رنگ غالب فضای مورد نظر و همچنین سبک دکوراسیون منزل و یا محیط کاری خود اقدام خريد طبقه ديواری به خرید یک مدل مناسب برای تزئین دیوارهای ساده و بی روح خود نمایید. در این بین از یک و یا چند تکه بودن محصول مورد نظرتان و همچنین انسجام قطعات شلف ها در مدل های چند تکه ای نیز بهتر است اطمینان حاصل نمایید.

خريد چراغ و ريسه

قیمت شلف دیواری: قیمت شلف دیواری از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا می کند. با این حال یادتان باشد در وهله اول شما باید به دنبال خرید محصولی باشید که متناسب با ویژگی های ظاهری و همچنین خريد طبقه ديواری بزرگی و یا کوچکی فضای محل زندگی و یا کارتان باشد و از نظر قیمتی نیز متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، قرار داشته باشد.

خريد اينترنتي لوستر

چوبی و ام دی اف: شلف های ام دی اف و چوبی نیز به دلیل ظاهر و نمای زیبایی که می تواند برای فروشگاه به ارمغان بیاورد طرفداران زیادی دارد. برخی از انواع این شلف در محیط های اداری و مسکونی نیز قابل استفاده است. استفاده از شلف چوبی خريد طبقه ديواری در بخش شلف و سرلاین فروشگاهی موجب ایجاد نمایی زیبا و در عین حال کاربردی برای فروشگاه می شود.

 لوستر

شیشه ای:ئشلف های دیواری شیشه ای نیز اغلب در فروشگاه های لوازم آرایشی و یا داروخانه ها کاربرد دارند هرچند با توجه خريد طبقه ديواری به طراحی فروشگاه در انواع دیگر فروشگاه نیز می توان قابل استفاده هستند.قفسه های دیواری چوبی یا ام دی اف از آنجا که کاربری مسکونی و اداری نیز دارند در اشکال و ابعاد بسیار متنوعی تولید می شوند. اما قفسه های فلزی فروشگاهی با وجود امکان سفارشدر ابعاد مورد نیاز و یا تغییر در شکل و اندازه، عموما در سایزهای استانداری تولید و فروخته می شوند.

خريد لوستر

قفسه یکطرفه دیواری قیمت انواع قفسه های یکطرفه دیواری با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار رفته است و خريد طبقه ديواری همچنین حجم سفارش می تواند متفاوت باشد. به علاوه افزودن امکاناتی همچون گاردهای جلویی، شلف لیبل، امکان نورپردازی و مواردی از این دست می تواند در تغییر قیمت بسیار مؤثر باشد. این مسأله در هنگام خرید لوازم و تجهیزات فروشگاهی حائز اهمیت خواهد بود.

تابلو

از نظر تفاوت در تحمل وزنی نیز علاوه بر جنس قفسه، ابعاد آن نیز در افزایش یا کاهش ظرفیت آن اثرگذار است.طبقات قفسه نیز خريد طبقه ديواری با توجه به نوع طراحی می تواند متشکل از یک سینی که مستقیم به دیوار متصل می شود باشد و یا از دستک ها و سینی بصورت جدا تشکیل شود.هرچند که ارتفاع استاندارد قفسه های فروشگاهی عموما باید متناسب با قد مشتریان باشد.

خريد تابلو

بسیاری از فروشگاه های سنتی به منظور استفاده کامل از فضای دیوارهای فروشگاه، طبقات را تا انتهای دیوار ادامه می دهند که در این صورت با مشکل دسترسی به طبقات بالایی مواجه خواهند بود. انواع قفسه فروشگاهی اشاره کردیم، قفسه های خريد طبقه ديواری فروشگاهی در انواع مختلف یک و دوطرفه در بازار موجود است که انواع یکطرفه آن در دو مدل دیواری و خودایستا ارائه شده است.

تابلو فرش

مدل های خود ایستا برخلاف مدل دیواری دارای ستون نگهدارنده بوده و برای نصب طبقات قفسه نیازی به دیوار نیست از اینرو خريد طبقه ديواری امکان استقرار قفسه ها در محل های با فاصله از دیوار نیز وجود دارد. استفاده از مدل ها مختلف و روش های مختلف قفسه بندی فروشگاهی به حداکثر رسانی کارایی و بهینه سازی استفاده از فضای فروشگاهی منجر خواهد شد.

قفسه یک طرفه خودایستا

قفسه های دوطرفه نیز مدل های دیگری از شلف های فروشگاهی هستند که بدون نیاز به دیوار و در محوطه میانی فروشگاه مستقر می شوند. این نوع از قفسه بصورت خودایستا بوده و از قسمت های ستون و طبقات تشکیل شده است. بسته به نوع خريد طبقه ديواری طراحی و نوع ساخت قفسه طبقات قفسه ممکن است بصورت جوشی باشد که امکان تفکیک پذیری را ندارد و یا بصورت تفکیک پذیر طراحی شود .

خريد تابلو فرش

دستک های طبقات در قسمت های مشخصی از ستون قفسه نصب و ستون طبقات بر روی آن نصب می شود که در این مدل خريد طبقه ديواری نیز دستک و سینی طبقات می تواند به صورت یکپارچه ساخته شود. هریک از این موارد در تغییر قیمت و همچنین تغییر تحمل وزنی محصول اثرگذار است.علاوه بر قفسه های دیواری که بصورت سینی صاف به دیوار نصب می شوند، طبقات می تواند بصورت قفسه سیمی نیز به دیوار متصل شوند که در اینصورت احتمال ریزش محصول کمتر می شود.

[caption id="attachment_5215" align="alignnone" width="235"]طبقه ديواری طبقه ديواری[/caption]

فرش دستباف

افزودن اکسسوری هایی مانند گارد محافظ و شلف لیبل می تواند علاوه بر افزایش کارایی، ایمنی محصول را نیز افزایش داده و از ریزش کالاهای موجود روی طبقات جلوگیری نماید.در یک جمع بندی کلی و بصورت خلاصه قفسه یکطرفه فلزی از جمله خريد طبقه ديواری تجهیزات فروشگاهی است که به دلیل مقرون به صرفه بود در بسیاری از فروشگاه ها و به ویژه فروشگاه های سنتی استفاده می شود.

خريد فرش دستباف

اما عدم امکان جابجایی و طراحی مجدد چیدمان قفسه به دلیل اتصال به دیوار از معایب این گروه محصولی به شمار می آید. خريد طبقه ديواری همچنین این قفسه ها عموما امکان تغییر شیب ندارند و ممکن است نمایش کاملی از محصولات ارائه ندهد.اگر در خاطرتان باشد و یا از بزرگان فامیل شنیده باشید در زمان قدیم برای هر کدام از وسیله‌ها بقچه، صندوقچه کوچک و یا گنجه برای چیدمان و جدا کردن وسایل استفاده می‌کردند.

فرش

امروزه تمام آن وسایل قدیمی تبدیل به فرم جدیدی به نام قفسه شده است که برای نگهداری و جدا کردن وسایل مختلفدر خريد طبقه ديواری فضاهای مختلف استفاده می‌شود. قفسه بندی انواع مختلفی دارد که بسته به جنس و مدل آن کاربردهای متنوعی دارد و در حال حاضر از انواع قفسه بندی در هر مکانی از خانه گرفته تا فروشگاه‌ها و انبارهای بزرگ استفاده می‌شود.

خريد فرش

قفسه بندی فلزی یکی از رایج‌ترین انواع قفسه بندی است که معمولا در فروشگاه، اداره و یا انبارها کاربرد دارد. یکی از مزایای قفسه بندی فلزی برای چیدمان محصولات بر روی آن، تاثیر مثبتی است که در ذهن مشتری می‌گذارد. همانطور که قبل‌تر هم به خريد طبقه ديواری آن اشاره کردیم قفسه بندی سبب ایجاد نظم در محیط می‌شود.

خريد فرش ماشيني

از این رو مشتری با دیدن نظم و ترتیب محصولات و قفسه بندی شدن مجزا با خیالی آسوده خرید خود را انجام می‌دهد و مشتاق می‌شود تا از قفسه‌های بیشتری نیز دیدن کند. علاوه بر این قفسه بندی فلزی استحکام بالایی نیز دارد و در ابعاد خريد طبقه ديواری بسیار وسیع نیز تولید می‌شود و هزینه آن نسبت به قفسه‌های چوبی کمتر است از این رو در بسیاری از فضاهای بزرگ مانند فروشگاه یا انبار از آن استفاده می‌شود.

خريد اينترنتي فرش

اهمیت به چیدمان کمد دیواری‌ها به خصوص کمد دیواری اتاق خواب بسیار اهمیت دارد. در واقع با ایجاد نظم داخل کمد دیواری خريد طبقه ديواری علاوه بر اینکه می‌توانید فضاسازی بیشتری انجام دهید، امکان پیدا کردن چیزهای مختلف نیز برای شما آسان می‌شود. یکی از راه‌های نظم بخشیدن به فضای کمد دیواری، استفاده از انواع قفسه بندی است. فرقی ندارد کمد دیواری شما بزرگ است یا کوچک مهم این است که شما با قفسه بندی دیگر مشکل کمبود جا یا گم شدن وسایل خود را نخواهید داشت.

ظروف يکبار مصرف

اگر کمد دیواری متعلق به اتاق خواب شما است، قطعا وسایل زیادی برای جای دادن در آن دارید. برای قفسه بندی شما خريد طبقه ديواری می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف که شبیه به قفسه، میله یا تخته جداکننده ساخته شده است، استفاده کنید. به طور مثال اگر می‌خواهید داخل کمد دیواری انواع کفش، لباس و وسایل جانبی قرار دهید برای هر کدام یک مدل خاص قفسه انتخاب کنید و سعی کنید با چیدمانی منظم آن‌ها را داخل فضای کمد دیواری نصب کنید.

خريد ظروف يکبار مصرف

کیفیت (جنس): از گذشته برای ساخت کمد دیواری استفاده از فرآورده‌های چوبی رایج بوده است و کماکان نیز این رویه ادامه خريد طبقه ديواری دارد. در حال حاضر و پس از فراگیری محصولات MDF، کمدهای دیواری هم اغلب با استفاده از این محصول ساخته می‌شوند که کیفیت‌ مختلفی دارند. در کنار این‌ها برای روکش کمد نیز از جنس‌های متفاوتی استفاده می‌شود که با MDF ساده تفاوت‌هایی دارد.

خريد قوري

انواع کمد: انتخاب مدل استفاده شده برای کمد دیواری نقش مهمی در کارایی آن دارد. به طور معمول کمد دیواری‌ها را در خريد طبقه ديواری مدل‌های ریلی، کشویی و کلاسیک تهیه می‌کنند که در ادامه بیشتر درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم. با توجه به نیاز خود از کمد دیواری و فضایی که برای خانه در اختیار دارید، باید مناسب‌ترین گزینه را برای مدل کمد دیواری خود انتخاب کنید.

کتري

در صورتی که این مورد رعایت نشود ممکن است در مدل کمد دیواری کلاسیک، باز و بسته کردن درهای کمد با سختی انجام شود و فضای زیادی را اشغال کند.اینکه عمق و ارتفاع یک کمد دیواری چه مقداری باشد نسبت مستقیمی با فضا و مساحت خريد طبقه ديواری ساختمان دارد، اما استفاده بهینه از این فضا و تقسیم‌بندی مناسب کمد و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی می‌تواند کمک زیادی به کارا بودن کمد دیواری کند.

خريد کتري

فضای خالی کمد: ممکن است آن مقدار فضایی که در کمد دیواری درون اتاق خواب نیاز دارید را در کمد دیواری پذیرایی نیاز نداشته باشید. به همین دلیل باید از قبل فضای مورد نیاز خود و کاربرد کمد دیواری را بدانید. اینکه عمق و ارتفاع یک کمد دیواری خريد طبقه ديواری چه مقداری باشد نسبت مستقیمی با فضا و مساحت ساختمان دارد، اما استفاده بهینه از این فضا و تقسیم‌بندی مناسب کمد و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی می‌تواند کمک زیادی به کارا بودن کمد دیواری کند.

خريد کلمن

دستگیره‌ها: دستگیره‌های یک کمد دیواری با وجود حجم کوچکی که دارند، نقش بزرگی در رضایت شما از آن کمد ایفا می‌کنند. خريد طبقه ديواری شکل ظاهری دستگیره‌ها، میزان استحکام و جنس بدنه به کار رفته برای ساخت می‌تواند فاکتور مهمی برای نتیجه‌گیری درباره آن‌ها باشد. در صورتی که دستگیره استحکام کافی نداشته باشد یا به درستی نصب نشود می‌تواند به سرعت شروع به شل شدن و نارضایتی شما بکند.

خريد فلاسک

علاوه بر این‌ها دستگیره‌ها نقش مهمی در زیبایی کمد دیواری شما دارند و انتخاب مناسب ظاهر آن‌ها و تناسبشان با جنس خريد طبقه ديواری بدنه کمد دیواری می‌تواند به مرغوبیت و زیبایی کمد کمک مضاعفی بکند.امنیت کمد: شاید درون کمد دیواری محل مناسبی برای نگهداری اشیاء گرانبها نباشد، اما حفظ لوازم شخصی یا جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به کمد می‌تواند نکته مهمی باشد.

ماگ

معمولا بسیاری از کمد دیواری‌ها را بدون داشتن هیچ‌گونه قفلی می‌سازند. سعی کنید هنگام انتخاب مدل کمد دیواری برای خريد طبقه ديواری احتیاط بیشتر به داشتن قفل یا امکان اضافه کردن قفل به آن توجه کنید.
امکانات مازاد: ممکن است یک مدل کمد دیواری تنها به عنوان محلی برای نگه‌داری لوازم استفاده شود. اما امکانات مازادی که می‌تواند یک کمد دیواری مدرن به شما تحویل بدهد و استفاده از آن را لذت بخش کند فرای قفسه‌بندی‌ها و فضای خالی است.

[caption id="attachment_5216" align="alignnone" width="300"]قیمت طبقه ديواری قیمت طبقه ديواری[/caption]

خريد ماگ

در یک کمد دیواری مناسب بسته به نوع استفاده می‌توان از سیستم روشنایی داخلی برای دیدن بهتر لوازم درون کمد استفاده خريد طبقه ديواری کرد. علاوه بر چراغ، وجود یک آینه داخلی هنگام پوشیدن لباس‌ها می‌تواند به شما در انتخاب سریع‌تر لباس‌ها کمک کند.به دلیل سخت بودن فرآیند تعویض کمد دیواری، باید حساسیت زیاد و دقت ویژه‌ای در بررسی کیفیت و ویژگی‌های کمد دیواری قبل از انتخاب آن داشته باشیم.

ليوان

کمد دیواری ریلی: کمد دیواری ریلی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های حال حاضر بازار محسوب می‌شود. درب این نوع کمد در چهارچوب خود کمد جابه‌جا می‌شود و نیاز به فضای خالی در جلو کمد نیست. البته فضای مورد نیاز به درون دیوار منتقل خريد طبقه ديواری می‌شود و برای دیوارهای با عرض کم و کوچک به سختی می‌توان از این مدل کمد دیواری استفاده کرد. هنگام انتخاب کمد دیواری ریلی توجه به جنس ابزار و یراق بسیار مهم است.

خريد ليوان

در بازار و اغلب به خاطر کم کردن هزینه، از یراق‌ها و ریل‌هایی با تحمل وزن زیر ۴۰ کیلو استفاده می‌شود. این ریل‌ها فشار زیادی برای باز و بسته شدن تحمل می‌کنند و خرابی و نارضایتی بالایی دارند. برای اینکه بتوانید به صورت بهینه از کمد دیواری خريد طبقه ديواری ریلی استفاده کنید باید از ریل‌های ۸۰ کیلویی یا بالاتر بهره ببرید. به دلیل قدرت و استحکام بالایی که این ریل‌ها دارند، درب کمد به راحتی و با یک فشار کوچک باز و بسته خواهند شد.

خريد کارد

کمد دیواری کلاسیک: کمدهای دیواری کلاسیک همان مدل‌هایی هستند که از سابق در حال استفاده و تولید هستند. این کمدها معمولا ارتفاعی به اندازه ارتفاع خانه دارند و یک ضلع کامل دیوار را به یک کمد بلند قامت تبدیل می‌کنند. کاربرد اصلی این خريد طبقه ديواری کمدها برای آویزان کردن لباس‌ها، نگهداری رخت‌خواب‌ها و یا انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ است. مشکل اصلی کمدهای کلاسیک، فضای زیادی است که این کمدها از جلوی خود اشغال می‌کنند.

خريد قاشق و چنگال

اگر درب کمد ۶۰ سانتیمتر عرض داشته باشد، شما باید تا فاصله ۶۰ سانتیمتری جلوی کمد را خالی بگذارید تا بتوانید درب را به خريد طبقه ديواری راحتی باز و بسته کنید و همین امر برای خانه‌های با فضای کوچک مشکل‌ساز می‌شود.
کمد دیواری کشویی: کمد دیواری کشویی را کمتر می‌توانید به تنهایی استفاده کنید، مگر آنکه به عنوان کمد دیواری پذیرایی خريد طبقه ديواری برای کمک به میز تلویزیون این مدل را ترجیح دهید.

سرويس غذاخوري

کمد دیواری کشویی معمولا ابعاد کوچکی دارد و از کنار هم قراردادن چند عدد از آن‌ها در کنار کمدهای کلاسیک یا ریلی برای کمک به تقسیم‌بندی فضا و استفاده بهینه از آن ساخته می‌شوند.استفاده ترکیبی از مدل‌های مختلف کمد دیواری مانند ریلی، خريد طبقه ديواری کشویی و کلاسیک بنا به نیاز شما می‌تواند لذت داشتن یک کمد دیواری مناسب را چند برابر کند.

خريد سرويس غذاخوري

کمد دیواری MDF: رایج‌ترین انتخاب برای ساخت یک کمد دیواری در حال حاضر MDF است. بهترین روش برای پیاده کردن یک خريد طبقه ديواری کمد دیواری ام‌دی‌اف، ساخت آن همراه با بدنه کامل یا یونیت‌سازی است. روکش کمد دیواری‌های MDF مات است و مزیت آن‌ها این است که این روکش‌ها برجسته و اصطلاحا SD هستند. این برجستگی باعث افزایش مقاومت آن‌ها و مقابله با خط افتادن می‌شود.

خريد اتو بخار

کمد دیواری PVC: بدنه و مغز این مدل کمدها همان MDF است که با استفاده از یک روکش ضد آب PVC پوشانیده می‌شوند. خريد طبقه ديواری مدل‌های PVC یکی از گرانترین مدل‌های موجود در بازار هستند که البته ظاهر شکیل و منحصر به فردی نیز دارند. می‌توانید با دادن طرح و استفاده از ابزار آلات منبت کاری، ظاهر درب‌های کمد دیواری خود را نیز زیباتر کنید.

اتو بخار

کمد دیواری High Gloss: این مدل کمد دیواری نیز مانند PVC از مغزی MDF استفاده می‌کند. روکش‌های های‌گلاس که بیشتر خريد طبقه ديواری برای کابینت‌های آشپزخانه استفاده می‌شوند، ظاهری براق و بسیار جذاب دارند که می‌تواند نمای دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد. البته در کنار این جذابیت باید مشکلات آن مانند ضد آب نبودن، خش پذیری و لبه‌های تیز این مدل روکش‌ها را هم در نظر داشت.

آب ميوه گير

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که یک خانه را بدون داشتن کمد دیواری بپسندد. نقش کمد دیواری مناسب به عنوان محلی برای نگهداری و مرتب کردن لوازم اهالی منزل همیشه پررنگ و غیرقابل انکار بوده است. حال که این کمدها تا به این حد اهمیت خريد طبقه ديواری دارند، بهتر است همیشه قبل از خرید خانه، سفارش ساخت یا تهیه آن‌ها از ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب مطلع باشید.

قهوه ساز چاي ساز

جنس و کیفیت ساخت بدنه و درب‌های کمد را بررسی کنید و از مقاومت آن‌ها در مقابل رطوبت مطمئن شوید.دستگیره‌های کمد دیواری باید مستحکم و غیر قابل تکان خوردن باشند.در صورت استفاده از کمد دیواری ریلی، از نرم حرکت کردن درب آن اطمینان خريد طبقه ديواری حاصل کنید.کمد دیواری صرفا یک فضای خالی و محصور شده نیست و باید فضای داخلی را با استفاده از طبقات و جدا کننده‌ها به بهترین شکل مدیریت کند.لی منزل همیشه پررنگ و غیرقابل انکار بوده است. حال که این کمدها تا به این حد اهمیت خريد طبقه ديواری دارند، بهتر است همیشه قبل از خرید خانه، سفارش ساخت یا تهیه آن‌ها از ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب مطلع باشید.

قهوه ساز چاي ساز

جنس و کیفیت ساخت بدنه و درب‌های کمد را بررسی کنید و از مقاومت آن‌ها در مقابل رطوبت مطمئن شوید.دستگیره‌های کمد دیواری باید مستحکم و غیر قابل تکان خوردن باشند.در صورت استفاده از کمد دیواری ریلی، از نرم حرکت کردن درب آن اطمینان خريد طبقه ديواری حاصل کنید.کمد دیواری صرفا یک فضای خالی و محصور شده نیست و باید فضای داخلی را با استفاده از طبقات و جدا کننده‌ها به بهترین شکل مدیریت کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 3,828
  • بازدید کلی : 20,986